تفریحات شبانه آنتالیا

کلاب-های-آنتالیاANTALIYA NIGHT ATRACTION
ANTALIYA NIGHT ATRACTION

تفریحات شبانه آنتالیا یکی از دلایل محبوبیت تور های آنتالیا است. این شهر یکی از زنده ترین شهر های ترکیه است که شب های بیداری به ویژه در تابستان دارد، پس در ادامه با ما همراه باشید تا تفریحات شبانه آنتالیا را به شما معرفی کنیم.

یکی از دلایلی که باعث زنده ماندن شب های این شهر مدیترانه ای شده است وجود سواحل و پلاژ های تفریحی آن است که تا ساعت هایی از صبح باز هستند و مراسم شادی در آن ها به راه است.

تفریحات شبانه در آنتالیا انواع مختلفی دارد، از شهربازی ها گرفته تا نایت کلاب های آن گرفته تا شب گردی در خیابان های آن و یا رفتن به رستوران های خوشمزه آن، همگی جزوی از تفریحات شبانه آنتالیا هستند که هرکدام به نوبه خود سفر هیجان انگیزی را برای شما رقم میزنند.

زمانی که در رابطه با تفریحات آنتالیا صحبت می شود، ذهن همه به سمت و سو تفریحات آبی آنتالیا و پارک های آبی آن میرود، اما تفریحاتی که در این شهر میتوانید تجربه کنید خیلی فراتر از این صحبت ها هستند.

برای رزرو تور آنتالیا کلیک کنید.

شهربازی از جمله تفریحات شبانه آنتالیا

شهربازی از جمله مکان های تفریحی است که میتوانید در آن لحظات هیجان انگیزی را سپری کنید. در آنتالیا شهربازی های مختلف شبانه ی وجود دارد میتوانید به یکی از آنها سر بزنید.

اگر بخواهید با کودکان خود به شهر بازی بروید پیشنهاد ما به شما این است به مجموعه تکنو بروید که فقط به کودکان خدمات میدهد اما اگر بخواهید خودتان هم از خدمات آن استفاده کنید ما به شما پیشنهاد میدهیم که که مجموعه اکتورلونا پارک را انتخاب کنید.

تفریحات در باشگاه های شبانه آنتالیا

یکی دیگر از تفریحات شبانه آنتالیا که میتوانید در آن لحاظات هیجان انگیزی را تجربه کنید، باشگاه هایی شبانه آنتالیا است که هم در بین گردشگران طرفدار زیادی دارد بلکه مورد توجه افراد محلی و بومی هم قرار گرفته است. کلاب های شبانه یکی از محبوب ترین تفریحاتی است که میتوانید در آنتالیا تجربه کنید.

در شهر ساحلی آنتالیا باشگاه های شبانه ی مختلفی وجود دارد که در ادامه به شما معرفی میکنیم.

کلاب آلایس ALLYS

بهترین باشگاه شبانه آنتالیا
کلاب آلایس ALLYS

آلایس به عنوان یکی از بهترین کلاب های شبانه آنتالیا میتواند تجربه شاد و خاطره انگیزی را از تماشای اجرای زنده هنرمندان مختلف و سرشاناس به علاوه اجرای رقص امروزی و سنتی به شما بدهد.

همچنین شب های جمعه و شنبه برنمامه های مهیجی در این کلاب برگزار میشود. ناگفته نماند که هزینه ورودی این کلاب کمی گران تر از کلاب های دیگر در آنتالیا است.

شاید مطلب تفریحتفریحات آبیات آبی آنتالیا برای شما مفید باشد

کلاب جولی جوکر JOLLY JOKER

کلاب جولی جوکر JOLLY JOKER
JOLLY JOKER

کلاب جولی جوکر یکی از آن کلاب های شبانه است که در بین گردشگران افراد محلی استانبول محبوب است و یکی از نکات مثبتی که دارد اجرای موسیقی زنده است که میتواند شب بسیار جالب و مهیجی را برای شما بسازد. جولی جوکر دارای 500 نفر ظرفیت است و در آن کنسرت هایی از خواننده های معروف ترکیه و جهان برگزار میشود.

بخش جنوبی کلاب هم مختص نوشیدنی و خوراکی های خوشمزه است که میتوانید از آن لذت ببرید.

کلاب آئورا AURA

کلاب آئورا AURA
AURA

آئورا هم یکی از کلاب های معروف در منطقه کمر است که حسابی در بین گردشگران و مردم ترکیه شهرت دارد، ازجمله دلایلی که باعث محبوبیت این مجموعه شده اسعت میتوان به نورپردازی و طراحی زیبا و منحصر آن اشاره کرد.

در این مجموعه اجرا های زنده و فوق العاده ای توسط افراد محلی اجرا میشود و همچنین در کنار اجرای زنده میتوانیداز خوراکی ها و نوشیدنی های خوشمزه لذت ببرید.

کلاب اینفرنو INFERNO / تفریحات شبانه آنتالیا

یکی دیگر از کلاب های معروف آنتالیا که میتوانید تفریحات مهیجی را در آن سپری کنید اینفرنو است که در منطقه کمر آنتالیا قرار دارد و برنامه های آن در فضای باز اجرا میشود.

نحوه کار این نایت کلاب  به این صورت است که از ابتدا ریتم موسیقی ملایمی دارد و کم کم هرچقدر که میگذرد ریتم موسیقی های آن هیجان انگیز تر میشود.

هنرمندان و دیجی های مطرحی در مجموعه اینفرنو هنرنمایی میکنند و میتوانید شب های مهیج و خاطره انگیزی را در آنها سپری کنید.

شاید برای شما جالب باشد که بدانید اینفرنو در سال 2016 بهعنوان یکی از برترین کلاب های آنتالیا برگزیده شده است.

در این کلاب علاوه بر هزینه جدا برای نوشیدنی هزینه ورودی هم باید جداگانه بپردازید!

29 CLUBE کلاب شبانه آنتالیا

در بین نایت کلاب های آنتالیا، کلاب 29 کمی متفاوت تر از باقی است که در ادامه آن را به شما معرفی میکنیم.

در وحله اول فضای داخلی این مجموعه از ابتدای ورود حس یک شب پرشور را برای شما تداعی میکند وهم مهم تر از همه اجرای فوق العاده هنرمندان مطرح ست که در این مجموعه برگزار میشود.

مچنین این مجموعه به اجرای فوق العاده رقص نور هم معروف است که هیجان شما را دو چندان میکند.

شب گردی در خیابان های زنده آنتالیا

یکی از تفریحات جالب و سرگرم کننده دیگری که میتوانید در نتالیا تجربه کنید شب گردی در خیابانهای زنده و بیدار آن است.

میتوانید در ایبن خیابانها به اجرای خیابانی هنرمنداغن نگاه کنید و یا از دست فروشان غذای خوشمزه محلی تخهیه کنید.

همچنین در فصل تابستان کافه های متعددی هستند که میتوانید در آنها اوقات زیبایی را به همراه دوستان و خانواده خود سپری کنید.

در ادامه تعدادی از کافه های آنتالیا را به شما معرفی میکنیم که هنگام شب گردی و پیاده روی میتوانید یک سری به آنها بزنید.

همچنین برای اطلاع از تفریحات آنتالیا کلیک کنید.

کافه سلو CELLO

کافه سلو یکی از کافه های کوچک و گرم آنتالیا است که میتواند پاتوق خوبی برای شب گردی های شبانه باشد، در این مجموعه زیبا و کوچک همچنین موسیقی زنده هم پخش می‌شود و یکی از نکات مثبت آن هم این است که فضای بیرونی دارد که خیلی ها به آن علاقه مند هستند.

نتیجه

آنتالیا یکی از مقاصد محبوب در بین ایرانیان است که هرساله تعداد زیادی گردشگر را به خود جذب میکند همچنین در این مقاله تصمیم گرفتیم که تعدادی از تفریحات شبانه مهیجی که میتوانید در شب های زیبا و. پرشور آنتالیا تجربه کنید را به شما معرفی کردیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *